Sari la conținut

APEL TELEFONIC MOBIL ÎNCHIS BRUTAL

De când fiica mea s-a portat pe un abonament Digi Mobil, în 90% din convorbirile noastre telefonice întâmpinăm o situație deranjantă, apelul telefonic se întrerupe brutal. Este extrem de deranjant, pentru că nu realizăm instant că apelul s-a întrerupt, noi continuăm să vorbim și constatăm la un moment dat că am vorbit … singuri.
Pentru pasionații fenomenului, cei care fac analize și apoi identifică cauza și soluția problemei, le comunic că și eu și fiica mea posedăm telefoane de ultimă generație cu acoperire semnal 5G (telefonul are setarea automată pentru a-și identifica singur tipul de acoperire 2G, 3G, 4G, 5G), eu am două SIM-uri, Orange și Vodafone, iar zona preponderentă din care vorbim este Reșița respectiv Cluj-Napoca.
Am încercat să apelez atât de pe SIM-ul Orange cât și de pe SIM-ul Vodafone, fenomenul se repetă, astfel că, am concluzionat că problema este la fiica mea.
Am discutat cu amici despre această problemă și aceștia mi-au dat tot felul de argumente de ordin tehnic, că semnalul este slab, că semnalul operatorului este instabil, că rețeaua operatorului poate fi anormală în unele zone, sau calitatea apelurilor VoLTE poate fi afectată dacă zona de apel nu este în întregime acoperită de rețeaua VoLTE, că pereții încăperii blochează undele radio, că poziția clădirii în care te afli nu permite recepția unui semnal bun, că interferez cu tot felul de aparate electronice, că dacă mai multe persoane în zonele aglomerate încearcă în același moment să acceseze rețeaua aceasta se blochează neputând suporta numărul mare de conectări simultane.
Poate sunt cinic dar toate aceste explicații nu mă interesează. Atât timp cât noi plătim servicii declarate ca fiind disponibile a fi prestate, nu cred că trebuie să-mi aduci argumente de ordin tehnic sau de altă natură. De ce când emiți factura, tu firma prestatoare de servicii nu iei în calcul toate deficiențele din acea lună calendaristică și să-mi comunici că din cauza faptului că nu ai reușit să livrezi toate serviciile la calitatea promisă valoarea facturii este mai mică cu X% din valoare?
Ce zici tu, firmă prestatoare de servicii te gândești la un astfel de demers?

PER

Sursa coloanei sonore:Youtube,Ode to Joy – Cooper Cannell

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *